najwamf

Disclaimer


Assalamualaikum et bonjour.

May Allah grants you with all His blessings, loves and prosperities

EXIT



Entries About Link Stuff

Rewind



Credits

Basecode by: Aina Syaza
Editor: Amel Jasmeen
Owner: Usui's
Others:   
Pun boleh, pun boleh
Assalamua'laikum warahmatullahi wabarakatuh !

(1) Tumblr

Pernah rasa FRUST  tak ? Oh bukan sekali. Ini frust yang BERKALI-KALI, BERBELAS KALI, BERPULUH KALI, BERIBU KALI, dan mungkin BERJUTA KALI ! Pernah, pernah ? Heh, mesti ada yang pernah. Tak kisahlah frust berapa kali pun, pasal apa pun. I don't care. Hahah. Cumaaaa, apa yang awak, awak semua buat bila frust ? That's it. Kekadang certain people bila dah geram, dah naik hantu, frust yang TAK BOLEH CONTROL, tahu diorang buat apa ?

Menangis sampai bengkak mata. *Normal*
Meraung sampai hilang anak tekak. *HIPERBOLA*
Menjerit tak ingat dunia.
Marah semua org.
Buat kecoh on the spot. *Dah mcm orang gila*
Bebai, merajuk, LIFELESS.
Membebel tak henti macam mak nenek. *Maki hamun biasanya*
Dan yang paling gila lagi, jadi ORANG GILA lah. *SOS, Sila hubungi 999 atau Tanjung Rambutan*

Biarkan. Sometimes frust ni buatkan kita express diri. What I mean is, kita boleh lepaskan semuanya. Totally out ! Takde nak pendam-pendam dah. Tapi takdelah sampai tahap SAKIT JIWA -,-'
Kadang, rasa macam nak terkam je orang yang buat kita frust kan ? Then kita lenyek-lenyekkan dia, biar jadi pisang lenyek. Pastu campak dalam kawah, masak cokodok. Kejam tak kejam ? Hohoh. *JANGAN TIRU AKSI INI* Jangan buat woih, karang free-free masuk jail. Aku tak tanggung ^^v 

Kisah semua orang berbeza. Tak pernah sama, mungkin serupa. The moment orang tak yakin dengan kita. Tak percayakan kita, even time tu dah tahap jujur habis-habisan. Orang buat tak layan. Macam, macam "AKU NI TAK WUJUD KE ?" "AKU TAK PENTING KE SAMPAI IGNORE MACAM TU ?" or "OH, AKU HALIMUNAN RUPANYA." Pedih kan. Perit. Moment orang accusing us for doing what we DID NOT. Honestly, itu perkara PALING ZALIM yang setiap hari berlaku depan mata aku. Naik muak je aku tengok. Hari-hari drama tuduh menuduh. Drama "Kau punya salah." "No, it's your fault, not me." dan jawapan yang paling kejam aku pernah dengar "I DON'T WANNA HEAR ANY EXCUSES." or "I DON'T NEED ANY EXPLANATION." Hey, hey semua orang ada maruah. Dan ini semua ujian. Tak kiralah, dah bersedia atau tak. Ada perisai nak lawan atau tak. Ada pedang nak serang atau tak. Who cares ? Because kita yang tanggung, kita yang alami. Takkan ada yang faham until dia sendiri yang alami kisah tu, rite ?

Nak marah. Pun boleh. Nak penampaq. Pun boleh. Nak kutuk. Pun boleh. Nak fitnah. Pun boleh. Nak terajang. Pun boleh. Nak sindir. Pun boleh. Nak berleter. Pun boleh. Nak hempuk. Pun .. eh ini TAK BOLEH. Ini dah mendera fizikal aku ni. Hee :3 Semua pun boleh, pun boleh. Aku tak kisah. Harini hari kau, esok lusa hari aku pulak. Eh ? *angkat kening* Takdelah. Memang aku suka pendam tapi bukan DENDAM. Buatlah, suka mu ah. Benda aku dah selalu sangat kena. SELALU, faham ? Setiap saat, minit, jam, hari, minggu, bulan, tahun. Semuanya aku dah lalui. Dah tahap kebal hati ni haa. Asyik tercucuk je. Eleh, tak sakit pun wekk :p Hahah, itulah sejarah mengajar kita untuk tak mengulangi kesilapan. Orang suruh belajar sejarah takmau, bosan katanya. Lepastu tidur dalam kelas. Hish, hempuk jugak budak ni. *See, aku dah membebel.*Apa pun, kisah aku. Perit aku. Sakit aku. Tahap kesabaran aku. Apa yang aku alami, semuanya tak setanding RASULULLAH. 

Stop babbling lah, Najwa. Geeez.




Older Post | Newer Post