najwamf

Disclaimer


Assalamualaikum et bonjour.

May Allah grants you with all His blessings, loves and prosperities

EXIT



Entries About Link Stuff

Rewind



Credits

Basecode by: Aina Syaza
Editor: Amel Jasmeen
Owner: Usui's
Others:   
Salam Maal Hijrah ♥
Assalamua'laikum warahmatullahi wabarakatuh.


Din

Salam Maal Hijrah ♥ 
Ini baru New Year untuk Muslims. 1434 Hijrah. Lupakan hal lama. Buku lama ditutup penuh ikhlas. Buka buku baru dengan sinaran hijrah. 1433 Hijrah, tahun 2012. Terkasar bahasa, maaf dipinta. Terlanjur laku, minta dihalalkan. Dendam terbuku, mohon dipadamkan. Hasad dengki, moga dijauhkan. Salam kedamaian dihulurkan =)

Aku tak sempurna. Aku tak sebaik Muhajirin. Aku tak sesempurna Muhammad. Aku tak setegas Umar. Aku tak sezuhud Abdul-Rahman. Aku tak setabah Sumayyah. Tapi aku juga punya hati, punya perasaan. Aku membesar. Aku memberontak. Itu jiwa remaja. Dan aku tak sekejam Hitler yang membunuh je. Aku juga tak sezalim Firaun yang tak berperikemanusiaan. Kita semua sama. Kita manusia yang lemah. Tak mustahil tindakan aku selama ni mengguris hati orang. Dan tak mustahil kau secara tak sengaja mengguris hati aku. Tahun baru bermula, hijrahlah. Sucikan hati, hilangkan dendam

Aku, Najwa binti Mohammad Fadzil, menghulurkan Salam Maal Hijrah. Salah laku minta dihalalkan. Segala record 'ohsemm' sepanjang berada dalam 2 Iltizam 2012, minta dimaafkan. Pedulikan kata orang, JOM BERHIJRAH ?


-Muharram 1434H-


Older Post | Newer Post