najwamf

Disclaimer


Assalamualaikum et bonjour.

May Allah grants you with all His blessings, loves and prosperities

EXIT



Entries About Link Stuff

Rewind



Credits

Basecode by: Aina Syaza
Editor: Amel Jasmeen
Owner: Usui's
Others:   
OWN POST : I'M A TEEN
Assalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh

Cause' I'm a teen. So, I act like one. Being childish is one of 'em rite ? Mianhe. Sorry. Asif. Maaf. Desole. Sumimasen.

A teen. Hidup tak lama, buat-buat reti. Baru selangkah dalam kehidupan, buat macam hidup seratus tahun. Jiaaaaa, bukan niat nak meninggi. Bukan niat nak menunjuk. Bukan niat nak over-act. Sungguh, tanpa niat.

Kerana aku 'a-teen' atau 'budak-budak' lagi, tak beerti aku tak mengerti. Hah kan dah terkeluar ayat seribu belit. Maaf sekali lagi, saya berbahasa memang kasar, biarpun sedar diri ini kerdil, lagi lemah. Kasar saya ada makna. Kasar saya ada guna. Jangan disalah-erti. Jangan berdendam. Aku ni memang tahap selamba 'all-out', Takde tinggal-tinggal, keluar terus apa yang tak-puas-hati. Memang teguran biar berhikmah, tapi tak semua perlu disertakan dengan hikmahnya. Dah kalau tegurnya tak didengar, I bet you'll comprehend my sarcasm. Better ain't ?

That's it. Well done elder. You made me realize that I'm just a fifteen-years-old-teen. Not gonna lost respect on you.


Age meant nothing. Act like wise, people. Go beyond, stand beyond, act beyond.


Older Post | Newer Post